شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

من میگویم با یک گل بهار میشود.

می گوید: با یک گل بهار نمی شود، می گویم: شکفتن یک گل، بهانه ای است برای شکفتن همه گل ها. یک گل اگر می شکفد، پس خاک هست، آب هست، خورشید هست و گل های دیگر هم می شکفند. بوی خوش شکفتن یک گل، دل همه جوانه ها را به هوس روییدن و شکفتن می اندازد.

باور نمی کنم که با یک گل بهار نشود. من سعی می کنم، همت می کنم، خوبی ها را باور می کنم و به یاریشان می روم و می شکفم. من همه خوبی ها را در شکفتنم به تصویر می کشم. بگذار گل شکفته وجود من، هم رنگ جماعت سرد و خاموش نباشد. چه چیزی از این شیرین تر و زیباتر. من در آینه خوبی ها و نکویی ها، و در جاده آسمانی خداجویی می شکفم و ایمان دارم که با بوی خوش شکفتن یک گل، دل همه جوانه های خفته در خواب بیدار می شود، می روید و می شکفد. تو هم باور کن که با شکفتن گل وجود تو در زلال خوب بودن و آسمانی بودن، بهار می آید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ابتسام پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

مطلب قشنگی بود ولی ای کاش با یک گل بهار میشد واقعا!!!!

اینکه با یک گل بهار میشه یا نه بستگی به دید خودمون داره

نوشین جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

فکر نمیکنم امروز کسی اینو باور کنه اگه همه یا حتی افراد کمی هم باور میکردن خیلی از مشکلات وجود نداشت
اما من میخوام باور کنم امید دارم بقیه هم باور کنن.

قشنگ بود .........سپاس

همین که من وتو باور میکنیم خودش کلیه.
خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد