شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شعری از فریدون...

« دوستت دارم »  را
من دلاویزترین شعر جهان یافته ام
این گل سرخ من است.
دامنی پر کن از این گل که دهی هدیه به خلق
که بری خانه دشمن
که فشانی بر دوست،

راز خوشیختی هرکس به پراکندن اوست!
در دل مردم عالم - به خدا -
نور خواهد پاشید
روح خواهد بخشید.

تو هم ای خوب من ! این نکته به تکرار بگو
این دلاویزترین شعر جهان را همه وقت
نه به یکبار و به ده بار، که صد بار بگو
« دوستم داری » را از من بسیار بپرس
دوستت دارم را با من بسیار بگو. . .

نظرات 5 + ارسال نظر
نوشین چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود
مرسی

سلام لبخند زیبا
مر۱۵+۱۵

ابتسام چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام زلیخا جون
این شعری که همیشه من میخوندم یادت که نرفته
قشنگ بود ممنون

سلام
آره مگه میشه شعری رو که با این همه سلیقه میخونه فراموش کنم همینو میگه دیگه:بی تو شب مهتاب....
خواییش ده که م.

نظری جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

خانوم اوزونطاشی منم اومدم به پستتون سر زدم بعدا نگید حق همشهری بودن رو رعایت نکرد پستتون جالب بود

لطف کردید همشهریه گرامی.ممنون

میثم جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام.
هرچند که موضوع در مورد دوست داشتنه و تفاوت هاست بین عشق و دوست داشتن، ولی این دو بیت خالی از لطف نیست:
عشق یعنی پاک بودن در فساد
آب ماندن در دمای انجماد
در حقیقت عشق یعنی سادگی
در کمال برتری افتادگی.

سلام
امیدوارم همه تعبیری مانند شما از عشق داشته باشند.

فلانی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام
شعرتون فوق العاده جالب بود اما از همه فوق العاده تر این بود که بنویسید به قلم گوگل نه زلیخا

سلام
ببخشید فکر نکنم آقا یا خانم گوگل اومده باشه ومطلبو تو وبلاگ گذاشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد