شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

آخه اینم شد تابستون!!

از اول این تابستون کلی برنامه جهت غنی سازی اوقات فراغت ریخته بودم اما ای دل غافل ! آخه آدم عاقل می شینه با این آب و هوا 50 درجه زیر دمای جوش اهواز برنامه بریزه !روزای اول یکی از دوستان تماس گرفت گفت ابتسام استعدادم داره همین طورتلف میشه می خوام برم کلاس فلان و فلان و الا آخر بیا تو هم بریم ،چند روزر بعد زنگ زدم گفتم چه خبر گفت می دونی چیه: گور بابای هر چی استعداد!!! بابا با این آب وهوا قید هرچی استعداد بود ما زدیم.

ظهر! از خواب بیدار می شم می رم حیاط یه سلام به خدا بدم! حس می کنم می خوام ذوب شم :اشکال نداره تا بعد از ظهر بهتر میشه بعد از ظهر تصمیم می گیرم برم بیرون حس می کنم چشام می خواد از جاش بزنه بیرون! :شب دیگه بهتر میشه. شب با خونواده میریم بیرون بلکه نسیمی راهشو به سمت اهواز گم کرده باشه ! ولی نه اینجا در حق ما بخیل تر از این حرفاس به جز سموم چیزی تحویل نمیده! خلاصه تابستون خوب به ما نیومده!!

و اما روزهای مبارک ماه رمضان:ساعت 2 ظهر چشامو باز می کنم: می تونم تا نیم ساعت دیگه بیدار شم! ساعت 3 یه نگاه به ساعت می اندازم: 5 دقیقه دیگه بیدار می شم! یه ربع به 4 به زور چشامو باز می کنم : بذار 4 شه دیگه! و مث هر روز این رمضون چهار و نیم از خواب بیدار میشم آخه اینا نتیجه شب زنده داریه این ماه نوره، به خدا تقصیر آب و هواس اینقد تنبل نیستم ها!!

از سر بیکاری گفتم یه در ودل با دوستان داشته باشم.اما خداییش هوا داره بهتر میشه زیاد دلتون نسوزه!!

راستی تابستون شما چطوره؟ خوش میگذره؟ تو رو خدا به این وبلاگ هم یه سر بزنید

نظرات 13 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام
چه عجب
اونجا استعدادتون تلف میشه پاشید بیایید اردبیل البته موقع اومدن لباس گرم بر دارید
منم این تابستون به خدمت مقدس سربازی مشغولم البته فقط آموزش میبینم با این حال من بیشتر از شما به وبلاگ سر میزنم.
همه شما موفق باشید ان شا الله

سلام
واقعا یعنی هوا تا این حد اونجا خوبه! خوش به حالتون!
ا پس شما هم کچل شدید!؟
هر چی باشه معلومه به شما بیشتر خوش میگذره
به وبلاگ سر می زنید مطلب هم بزنید

هکر قوم کاسیت چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام..خسته نباشید..من اهواز درس میخونم..البته الان اومدم خرم آباد پهلو خانواده...
با اینکه ما به اهوازی ها پز هوای خنک خودمون رو میدیم ولی به جرات میگم امسال گرم ترین و بد ترین تابستون خرم آباده ..ما امسال دمای ۴۵ درجه رو هم تجربه کردیم یا شاید هم بیشتر..هرچند میدونم این دماها برای شما اهوازی ها یه چیزی تو مایه های شوخی هستش...
ولی من میخوام به جرات بیشتر تر اینو بفرمایم که بسیار از لحظه ورود به ترمینال سیاحت در روز ۳ مهر صبح زود ..میترسم..میدونید انگار ادم میره توی حموم...خوش بحالتون که میرید همدان...هوای خنک..سرد و دلچسب..البته اینم ذائقه بچه های کوهستانه...
هرچند زمستون اهواز و خوزستانو نمیشه بات هیچ جا مقایسه کرد..البته نظر منه ها...میدونید آخرای پاییز و کل زمستون و ۲۰ یا ۳۰ روز اول بهار توی خوزستان فوق العاده اس...بهشته رو زمینه..ولی بهار رو باید به لرستان مهربون داد و اومد و لرستانو دید...
ببخشید..امشب دلم میخواست با یکی حرف بزنم این شد که نظرم این همه طولانی شد...شب خوش...
یا حق

سلام منم واسه اهواز فقط دو فصل قائلم ۶ماه تابستون ۶ ماه هم هوای خوب و بهاری!
مرسی از نظرتون و از اینکه به وبلاگمون سر زدید فقط اگه میشه با اسم نظر بدید

نسترن چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ق.ظ

سلامی به کرمای اهواز!
حال شما؟جه عجب!
ابتسام عزیز باهات همدردی میکنم در مورد وقت بیدار شدنت!من که شبیه جغد شدم!نمونه اش همین الان که از روی بیخوابی ساعت 4 صبح دارم به وبلاکا سر میزنم!
در مورد هوا هم خدا بهتون صبر بده!
در آخر هم ببخشید دیکه موبایلم این حروف فارسیو نداره!سلامی به کرمای اهواز!
حال شما؟جه عجب!
ابتسام عزیز باهات همدردی میکنم در مورد وقت بیدار شدنت!من که شبیه جغد شدم!نمونه اش همین الان که از روی بیخوابی ساعت 4 صبح دارم به وبلاکا سر میزنم!
در مورد هوا هم خدا بهتون صبر بده!
در آخر هم ببخشید دیکه موبایلم این حروف فارسیو نداره!

سلام نسترن جون مرسی عزیزم
آره تازه جالبه صبح ساعت ۶ تازه تصمیم گرفته بودیم بخوابیم! آبجی کوچیکم جو گرفته بودش اومده بود می گفت می دونید بچه ها الان هوا خیلی خوبه حال میده واسه دوچرخه سواری!! گفتیم بچه مث اینکه تو یکی دیگه حسابی نورونای مغزت اتصالی پیدا کرده پاشو بخواب عزیزم!!

فهامه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام ابتی جون
خوبی خانومی؟
از خدا میخوام واقعا بهت صبر جزیل بده.وقتی اینجا اینقدر گرمه تو دیگه باید تو اهواز ذوب شده باشی.
بر خلاف تو من از صبح تا شب مشغولم.شبم که خودت میدونی عمرا ما رو تو خونه پیدا کنی.اتفاقا چند شب پیش که رفته بودیم پارک کمربسته حسابی یادتون کردم.اینجا که ما ترجیح میدیم صبح تا دم افطارو زیر باد کولر سر کنیم قبل از افطارم فرار و بر قرار ترجیح میدیم و میریم باغ.

سلام گلم مرسی
ببین اوضاع ما چیه که دیگه شما میگید گرمه!
خوش باشی عزیزم

نوشین پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام عزیز
حالا یه بهونه واسه بیشتر خوابیدن پیدا کردی؟!
ما درسته هوای گرم و طاقت فرسایی داریم اما در عوض دل گرمتری هم داریم!نه ابتسام؟!‏‎

سلام گلم
آره عزیزم اینو که دیگه همه می دونن که دل گرمتری داریم نه نوشین!!

مسعود پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

آره الان اینجا خیلی سرده فکر کنم دیروز13درجه بوده
نه کچل نشدم.
اگه من مطلب بذارم در تعداد مطالب از آقایان میثم واحسان که پیشکسوتان کلاس هستند جلو میافتم و من راضی نیستم از این بزرگان جلو بزنم

اوه ما از ۳۵ درجه پایین تر نمیره
ماجرا چیه شما کچل نشدید! دایی منم الان آموزشی ولی کچله! راستشو بگید!؟
چقد شما با معرفتید آقای بلندی!!!!!!ولی من مطمئنم وجدان آقای بیگزاده و سامعی بابت این همه فداکاری معذب می مونه

فهامه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

بابا آقای بلندی اینقدر دل ابتسامو نسوزونید من 10 روز پیش اردبیل بودم اتفاقا امسال اولین سالی بود که ما توی اردبیل لباس گرم نپوشیدیم.هر چند بازم باید بگم خوش به حالتون چون اونجا حداقل هوا خنک بود.
راستی این چه مدل سربازیه که وسط تحصیل اتفاق میفته اونم فقط آموزشی؟نکنه شمام آقازاده اید ما خبر نداشتیم!(البته آقازاده به مفهوم کنایی وگرنه به معنای لغوی که حتما هستید.)

همون فهامه جون ماجرا مشکوک می زنه!

مسعود پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

نه من آموزش میرم که کارت سبز بگیرم وبا کارت سبز آموزش سربازی در سپاه حذف و در نیروی انتزامی و ارتش بجای حذف آموزش 2ماه کسر خدمت میگیرم
الان اردبیل 1هفته بود که خیلی سرد شده بود اما قراره از یک شنبه هوا گرم که نه خنک بشه

از خیرش گذشتیم خیلی پیچیده شد
تابستونای شما خوبه ولی بجاش زمستونا دیگه خیلی سرد میشه! شاید یه جورایی مث تابستونای ما غیر قابله تحمل باشه
من همیشه به بابام میگم ییلاق قشلاق کنیم ولی خوب یه ذره فقط یه ذره سخته!

زلیخا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام
چقد شما بیکارید؟؟!!!
پس خوش بحال خودم .راستش بوکانم خیلی گرمه ولی من از این تابستون خیلی راضیم بجز یه چیز که تو ازم گرفتی....
ولی بیخیال خودمونیم خوب طاقت آوردی فکر کنم از خواب زیادیه
امروز بارون باریدبوی باران و دلتنگی دوستان.......

سلام
مهم اینه که تو راضی هستی چیزی که من گرفتم زیاد مهم نیست...!
به همت و اراده من شک داری رفیق!!
بابا تو دیگه نباید چیزی بگی! بوکان بارون باریده!!؟

فهامه شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

آقای بلندی تا جایی که من یادمه شما کارت سبز داشتید که البته تا حالاام ازش استفاده نکرده بودید.خلاصه اینکه اگه قراره معاف بشید صادقانه بگید ما ازتون شیرینی نمی گیریم.

ابتی جون می دونم که خودتم خوب میدونی بی وفایی.من شماره قبلیتو دارم یه اس با این خطط برام بفرست.من شماره تو ندارم تو چرا یه اس نمی دی؟

به خدا فهمامه جون بی وفا نیستم فقط گوشیمو تا آخر تابستون خاموش کردم نیست سرم خیلی شلوغه تصمیم گرفتم با اینگونه تکنولوژی هم برای مدتی قطع رابطه کنم (برای آشتی با محیط زیست!)شرمنده عزیزم

فهامه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

ابتی جون خوبی عزیم؟
فهمامه چیه؟من فهامه ام.تکرار کن.
خدا این تابستونو به خیر بگذرونه.اسممو روزی 5بار تکرار کن تا اول مهر یادت بمونه.
ما رو باش با کی داریم میریم 13به در.
به محیط زیست سلام منم برسون.

شرمنده عزیزمچشم

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام خانم اسدبگی نه اون یه کارت دیگه هس ولی کارت سبز نداشتم از کارت سبز فقط تو سربازی استفاده میشه وکاربرد دیگه نداره که ازش استفاده کنم یا نکنم
نه معافیتی در کار نیس شما باید شیرینی بدید که بنده به مملکتمون خدمت میکنم تا شما شب ها در آسایش کامل در کنار خانواده خواب خوش ببینید.

ما که شبا می خوابیم آقای بلندی بیداره ما خواب خوش می ببینیم اون دنبال شکاره آقا بلندی زرنگه با دزدا خوب می جنگه............
موفق باشید

نرگس شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

اخی....دلم سوخت.والا ما تو این هوای ۳۰ و خورده ای درجه داریم ذوب میشیم چه برسه به شما که اکثرا گرم ترین شهر اعلام میشه
به به اقای بلندی و سربازی....
ما فک میکردیم شما هم یه جورایی معاف میشید.....
بالاخره پارتی و... این چیزا باید همین جاها به درد بخوره دیگه!!!!
ولی کاش تو اموزشی موها رو هم میزدن...

چکار کنیم عزیز می سوزیو و می سازیم راضیم به رضای خدا! خب شاید یه جور امتحان الهی باشه
همه دس به دعا میشیم کچل برگردیدآقای بلندی
آقای بلندی احیانا جواب نظرات اینجوری میدم خدایی نکرده بهتون بر نخوره و ناراحت نشید منظوری ندارم به خدا!!فقط دوس ندارم جواب نظرات با مرسی و اینجور چیزا باشه!
وجواب نظراتم فقط گاها جهت اذیت کردن دوستان و به قصد مزاحه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد