شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

نظر خواهی

بعضی وقتا با خودم فکر می کنم اگه واقعا غول چراغ جادو واقعیت داشت !یکی از آرزوهام این بود که فکر بقیه رو بتونم بخونم!! وکلا بدونم آدما راجع به هم چی فکر میکنن آدم فضول و کنجکاویم دیگه! در راستای این فکر عظیم و مهم واز اونجایی که وقتی به این کله مبارک یه فکری برسه حتما باید مطرحش کنم وراهی جز این وجود نداره! چون اجنه محترم درون، شروع به آزار و اذیت میکنن!! تصمیم گرفتم مطلبی بزنم که در اون همه دوستان بتونیم بگیم در مورد هم چی فکر می کنیم البته میدونم شاید خیلیا بگن اشکالی نداره ولی بعدا شاکی می شن و بدجور یقه مارو می گیرن!! و خیلیامون از گفتن بعضی چیزا خوداری میکنیم وتوی رودربایستی قرار میگیریم  مطمئنا بعضیامون هم بهشون برخوره که مثلا بهمون بگن فکر میکنم احمقی!!! یا چیزای بدتر!!!! البته شاید یه جاهایی باید لفظ گفتن  رو هم در نظر گرفت ( خودمم نمیدونم چطور!! خودم به شخصه آدم رکی هستم ) نمیدونم شاید واقعا فکر خوبی نباشه و جو کلاس متشنج بشه فعلا این مطلب فقط در حد نظر خواهیه و باید همه نظرشونو بگن چون در صورت موافقت اکثریت انجام میشه و اسم همه  همکلاسیان در مطلب بعدی زده میشه بنابراین اگه با این موضوع مخالفید الان اعلام کنید تا بعدا موجب کدورت نشه . 

اگه در حال حاضر دارید فکر می کنید چه فکر احمقانه ایه ( خوب تونستم فکرتونو بخونم!) موردی نیس در یک کلمه می تونید نظر بدید احمقانست!

نظرات 16 + ارسال نظر
مسعود جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

من به نوبه خود ناراحت نمیشم و همه چیو راس میگم.
ولی به شرطی ناراحت نمیشم که
1. همه جنبه داشته باشن
2.اسم نظر دهنده کاملا واضح و خوانا باشه
3.صداقت بکار بره و منافع شخصی توش نباشه.
4.اولین شخص شما باشید یعنی شروع کننده شما باشید.
5. تا شخصی شناخته نشه نظراتش تایید نشه. چه همکلاسی باشه چه از کلاسای دیگه.
6.تا خانم ها تعهد ندن که ناراحت نمیشم من نمیتونم نظر بدم.

منافع شخصی رو خیلی با حال آومدید ها!!!!!!!!!
مطلبی که زده میشه فقط متعلق به اعضای وبلاگ و بچه های کلاسه و نظرات متفرقه تایید نمیشه!
شروع کننده من باشم یعنی چی؟ من تصمیم دارم وقتی همه نظر دادن باهم تایید کنم تا هیچ کس با توجه به نظر بقیه نظر نذاره و هر چی واقعا فکر میکنه بزنه و من قول میدم اونچه مد نظرم بگم صرف نظر از هر نظری که هر کس میزنه
این تعهدو آقایون هم بدن من بین آقایون دیدم که تو بعضی موارد ناراحت بشن

زلیخا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

من موافقم ولی به شرط اینکه دلیلی هم برای فکری که راجع بهم میکنن بیارن همین.

نوشین جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

منم موافقم به شرطی که جانب ادب رعایت بشه و همه صادق باشن وکسی به خاطر کدورت شخصی با کسی دیگه نظر نده وبه اضافه ی شرط زلیخا

ساغر شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

موافقم

فاطمه شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام من سالی ی بار میام اما خداییش این مطلبو اگه می زنین منصفانه باشه .یعنی هر کسی فکری که از شخصیت واقعیه طرف میکنه بگه مرسی

حالا فاطمه جون آخرش موافقی یا مخالف !!!!!!!؟؟هستی یا نه؟

مهدی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

موافقم

نرگس شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

موافقم اما به این شرط که به شئونات هیچ کسی توهین نشه......
فکر میکنم نوبتی انتخاب نشه بهتره.یعنی همزمان راجع به هر کس که دوست داریم نظرمونو بگیم....نشه مثل صندلی داغ که یه عده نشستن و ......تموم شد.....

زهرا دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

مخالفم!!

فریبا دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

مخالفم

سماء دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

موافقم ولی به شرط اینکه جانب ادب رعایت بشه و همه روراست باشند.

فهامه چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

مخالفم.(به دلایلی که شاید اصلا ناراحت شدن نباشه.)
اگه هدف از این مطلب این بوده که یه شور و حالی به وبلاگ بدید من پیشنهادم اینه که این دفعه ترین ها رو بدید آقایون انتخاب کنن.

نه هدفو که گفته بودم فقط محظ فضولی!!!!!!!
آره اتفاقا بحثشو کردیم!! که انشا ا... یه بار هم آقایون ترین ها رو انتخاب کنن
مرسی عزیزم بابت نظرت

اخسان دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام.
ترین ها رو به این موضوع ترجیح میدم.

میثم دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام.
بعد از مدت ها دور بودن از اردوی آماده سازی تیم ملی برگشتم.این برگشنو از طرف شما به خودم تبریک می گم.
ایده ی خوبیه،هر کس هر چه دل تنگش می خواهد افاضات بفرماید. چون بنده دارای عنصر شهادت طلبی می باشم مرا از این کار ابایی نیست.

سلام
این هم جناب دکتر میثم بیگزاده!
واقعا خیلی وقت بود از شما خبری تو وبلاگ نمی شد کم کم دیگه داشتیم نگران می شدیم! از طرف همه برگشتتونو تبریک عرض می کنم دکتر زودتر خبر می دادید،میگفتیم آقای نماینده یه گوسفند سر می بریدن
فکر میکنم آقای نجفی و اسلامی خواه هم جز کلاس باشن اینطور فکر نمی کنید!
راستشو بخواین الان که این مطلبو زدم و بعضی از دوستانی موافقت خودشونو اعلام کردن میگن الان که فکر میکنن نمی تونن خیلی از چیزها را به صراحت بگن و معتقدن که باعث کدورت خاطر دوستان خواهد شد و خواستن که از زدن این مطلب خوداری بشه منم که می بینم اوضاع این طوره تقریبا منصرف شدم.

میثم سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام
اگه نظر همه ی بچه ها رو با دیده ی تعقل!بنگرید متوجه می شید که اکثریت قریب به اتفاق با این موضوع موافقن البته از جانب من هیچ اصراری بر پیشرفت این پروسه نیست فقط من باب تذکار گفتم که عدالت رعایت بشه.
با توجه به شناختی که از آقای نماینده دارم اگه بنده به جبهه های حق علیه باطل شتافته و در جنگ علیه معاندان اسلام پیشقدم بشم و به درجه رفیع مفقود الاثری!!!! نایل بشم گوسفند که سهله کرکسم نمی کشن(من باب مزاح گفتم).حالام دیر نشده ماهیو هر وقت از آب بگیری می میره.من راضی به زحمت نیستم ولی چون شما اصرار می کنید باشه با احسان هماهنگ کنید به یمن پا قدوم من یه گاوی گوسفندی بکشین.
منتظرم.

سلام
همون بچه هایی که موافقن این حرفا رو زدن دیگه!
حالا ما یه حرفی زدیم شما زیاد جدی نگیرید آقای بیگزاده!! بی خیال

سیروان چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://s-najafi.blogsky.com

سلام
طبق گفته دکتر بیگ زاده که فرمودن:بعد از مدت ها دور بودن از اردوی آماده سازی تیم ملی برگشتم.این برگشنو از طرف شما به خودم تبریک می گم.

من به نوبه خودم موافقم چون اینو میدونم وبهش ایمان دارم که که انتقاد عامل پیشرفته!!!!!!!!!!!!!
از بچه های کلاس هم این درخواست رو دارم که مخالفت نکنن وهیچ موقع از انتقاد نترسن!!!!!!!!!

واسه خودتون یه نوشابه باز کنید آقای نجفی!!
البته میدونم از این حرفم ناراحت نمیشید چون"انتقاد عامل پیشرفته!"

میر محمد جواد اسلامی خواه دهدشتی بئ یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام موافقم

سلام
مرسی از نظرتون این مطلب زده نمیشه ولی ان شاا... آقایون به زودی ترین ها رو میزنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد