شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

سلام

این پست جالب ، امتحان شده است و الگوی واقعی شما رو معلوم می کنه!!!

پیشنهاد می کنم همگی امتحانش کنید چون واقعا جواب میده!!!

الگوی زندگی شما کیست؟

۱-یک عدد از ۱ تا ۹ انتخاب کنید
۲-اون رو در عدد ۳ ضرب کنید

۳-حاصل رو بعلاوه ۳ کنید


۴-عدد بدست امده را در ۳ ضرب کنید


۵-یک عدد ۲ یا ۳ رقمی بدست اوردید


۶-ارقام عدد خود را با هم جمع کنید(مثلا اگر عددتون ۵۲ است ۵ رو با ۲ جمع کنید)

.
.

.

.

.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا با توجه به عدد بدست اومده و لیست زیر ، ببینید الگوی شما تو زندگیتون کیه ؟!

۱- انیشتین

۲- نلسون ماندلا

۳- جاکوب زوما

۴- محمد علی کلی

۵- تام کروز

۶- بیل گیتس

۷- گاندی

۸- براد پیت

۹- ابتسام سجادی

۱۰- باراک اوباما

.

.

.

میدونم ، می دونم چه حال دارید …


من یه تاثیر خاصی روی مردم دارم ...


یه روز هم شما می تونید مثل من بشید …


باور کنید !

.

.

.

.

.

.

اوه راستی …


اینقدر عددهای متفاوت رو هی امتحان نکنید …


باهاش کنار بیاید …


ظاهرا من الگوی زندگی شما هستم...

نظرات 11 + ارسال نظر
نرگس شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

یعنی من عاشق این اعتماد به نفستمممممممممممم.....
خیلی خوشی هااا!!!!!!!!!!!!۱۱۱

مرسی اختیار داری.پس بیشتر قدرموبدون دوست جون

زلیخا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

۱۲۴۸ ۲۵۴۷ ۰۲۳
۵۸۷۴ ۱۲ ۳۶۵ ۰۱۲
فهمیدی عزیز اینجوریه ولی به کسی نگو...

آره عزیزم
مگه میشه.........
پ نه پ برم بگم!!!

ترم پایینی و بالایی و وسطی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

مسخره
فکرمیکنی کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم بابات اصغره

اااااااااااا!!!!!منو نمیشناسی واقعا برات متاسفم من شخصیت معروفیم

ابتسام سجادی الگوی زندگی شما

در ضمن انتخاب هم انتخاب خودتون بود!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

عالی بود تو الگوی زندگی من هستی

مرسی

نوشین دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

ابتسام جونم یه ایستک واسه خودت باز کن

بدون تو اصلا نمیشه به حساب خودت واسم میگیری ناسلامتی من الگوی توام
نوشینی گفتن الگویی گفتن!!!!

ندا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

بامزه بودابتسام جون
مگه کی هستی خودتو اینقدر جدی گرفتی؟؟؟

مرسی عزیزم
الگوی زندگی توووووووووووووو

۳۰na چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام
منکه آخر متوجه نشدم الگوم لیلا کردانیه یا ابتسام سجادی!!!

مرسی آقا سینا که به وبلاگ ما هم سر زدید شما این همه نیومدید نظر بدید گذاشته بودید واسه وقتی که درست بیاید منو ضایع کنید!!! البته با وجود اعتراضات و ناراحتی صریح عده ی زیادی از دوستان!!!!!
من و لیلا نداره !ما در اصل دو نمونه عینی برای الگو قرار گرفتن هستیم
باز هم به ما سر بزنید

لیلا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

ابتسام عاشقتم

منم عاشقتم
فک کن منوتو الگوی همدیگه ایم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

زهره چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام ابتی جون خوبی؟ اول بگم کلی دلم واستون تنگ شده بعدش بگم تو همیشه خدایی اعتماد به نفس بودی امیدوارم همیشه همینطور بمونی دوسی جون دوستون دارم

سلام عزیزم
مرسی ماهم دلمون واست تنگ شده امیدواریم هرچه زودتر ببینیمت

۳۰na دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

ابتی جون؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
عجب!!!

عجب داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

audiologist badbakht sal akhari پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

salam
man mikham ba olguye zendegim dust sham olgu jan toam mikhay ye zoje bakht bargashte tashkil bedim?

سلام توکه خودت بدبختی میخوای الگوی مردمو بدبخت کنی؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد