شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

فردا اولین امتحانمون هنوزم تموم نشده اینقد اعصابم خورده که نگو این روش سی ثانیه طول میکشه اون یکی ....نمیدونم شدت این یکی ۱۰دسیبل زیاد میشه اون یکی از صد دیبی اچ ال نه اس پی ال شروع میشه.....نخند بهت میگم نخند با خودت بگی این واحدارو چرا اینجوری نوشته.....دارم میگم خسته شدم چند روزه دارم میخونم آقا نمیخوام بقیشو بخونم ..... 

نمیدونم باید چیکار کنم!!!!!! 

این حشرات مزاحمم مگه میذارن حرفمو بگم ....این ور اون ورو نگا نکن.....روبه روتو نگا کن ...آره روبه روت ....مگه نمیبینی  تار عنکبوتا وتخم عنکبوتای وبلاگمونو.......... 

 

میدونی الان دارم به چی فک میکنم اینکه اگه فردا قبل از امتحان بمیرم  تو اون دنیا از حسرت خوندن اینا بهشت وجهنمو بهم میریزم ....... 

نمیدونم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ 

چرا یکی جوابمو نمیده ؟!!!! 

 

این عکسا رم میذارم یه نیم لبخند بزنید شما که لبخند به لبای من نمیارید....... 

 

انواع خر (طنز)

انواع خر (طنز)
 
خر شاکی
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر رمانتیک
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر کیف
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر کنجکاو
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر لوس
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر نجیب
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر بدبخت
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر نی نی
 
 
انواع خر (طنز)
 
خر مدرن
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر عراقی
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر اسراییلی
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر حمال
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر مکزیکی
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر در چمن
 
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خرخون
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر زور
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر حماسه ساز
 
 
انواع خر (طنز)
 
 
خر گلادیاتور
 
 
انواع خر (طنز)

خر گاز سوز

نظرات 8 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست،مو و زیب شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ق.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

از شما ممنون و سپاسگزارم. قطعاً آشنایی با شما باعث افتخاره.ارادتمند شما دکتر نگار کریمی[گل]

نرگس یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

من موندم این همه حرفای خنده دار چه جوری به ذهنت میرسه!!!!
روحیم عوض شد...
خیلی جالب بود.مرسی

نوشین یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ

خدا خیرت بده زلیخا کلی خندیدم.
ارزیابی گذشت حالا به هر بدی
پس فردا کالیبراسیون

کالیبراسیون..........که خیلی خوب گذشت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ

خیلی جالب بودن :)
خر در چمن!!!!

فریبا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

خیلی بامزه بودن.

فهامه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام
خر لوس خیلی بامزه بود.اینا لوسم میشن!!!
تو تابستون وبلاگو زنده نگه دار.

سلام
من سعی خودمو کردم فک کنم بچه ها خسته شدن یا سرشون شلوغه!!!
تنهایی نمیتونم

نگار جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

خییییییییییلی عالی بود
منو که خیلی خندوند
ده ستت خوش بیت کچه کورده ی با مه زه زوور با حال بوووووووووو

سیروان بزرگ یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به...
واقعا خنده دار بود من که خیلی خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد