شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

بخوان ما را...

بخوان ما را 

منم پروردگارت،خالقت از ذره ای ناچیز 

صدایم کن مرا اموزگار قادر خود را 

بخوان ما را،منم معشوق زیبایت 

منم نزدیکتر از تو به تو اینک صدایم کن 

غیر ما را سوی ما بازا 

 

پروردگارت با تو میگوید:ترا در بیکران دنیای تنهایان رهایت من نخواهم کرد 

بساط روزی خود را به من بسپار 

رها کن یک لقمه نان و اب فردا را 

تو راه بندگی طی کن 

عزیزا ،من خدایی خوب میدانم 

تو دعوت کن مرا بر خود 

به اشکی با خدایی میهمانم کن 

که من چشمان اشک الوده ات را دوست میدارم 

 

طلب کن خالق خود را،بجو ما را  

تو خواهی یافت که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو  

که وصل عاشق و معشوق هم اهسته میگویم:

خدایی عالمی دارد 

تو بگشا لب،تو غیر از ما خدای دیگری داری؟ 

رها کن غیر ما را،اشتی کن با خدای خود  

تو غیر از ما چه میجویی؟تو با هر کس به غیر ما چه میگویی؟ 

و تو بی من چه داری؟هیچ 

 

تو ای محبوب ترین مهمان دنیایم 

نمیخوانی چرا ما را؟ 

مگر ایا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ 

هزاران توبه ات را گر چه بشکستی 

نراندم من تو را از درگهم  

این منم پروردگار مهربانت،خالقت اینک صدایم کن 

غریب این زمین خاکیم،ایا عزیزم حاجتی داری؟ 

بخوان ما را،بگردان قبله ات را سوی ما اینک وضویی کن... 

اگر خواهی صدایم کن،بدان اغوش من باز است 

برای درک اغوشم شروع کن یک قدم با تو  

تمام گامهای مانده اش با من

نظرات 3 + ارسال نظر
یه همکلاسی شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://s-najafi.tk

سلام
راه اندازی وبلاگ کلاس رو بهتون تبریک میگم ولی ای کاش عنوانشو میزاشتین دانشجویان شنوایی شناسی ورودی۸۸همدان
قالب وبلاگ روهم به نظرم تغییر بدین بهترمیشه
موفق باشین

سلام
مرسی که سر زدید ولی کاش زودتر اسم پیشنهادیتون رو می گفتید
به قول قیصر امین پور خیلی زود دیر می شود....

مهدی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام خسته نباشید.
واقعا وبلاگ عالیه مطالبتون هم حرف نداره
در مورد اسم و عنوان وبلاگ هم حق با شماست کم کاری از بقیه بوده.
به هر حال ممنون امیدوارم موفق باشید.

سلام ممنون که سر زدید منتظر هم کاری شما هستیم

میترا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://audio1-hamedan.blogfa.com

خدا آن حس زیبائیست که در تاریکی صحرا

زمانیکه هراس مرگ می دزدد سکوتت را

یکی همچون نسیم دشت می گوید :

کنارت هستم ای تنها و دل آرام می گیرد...

نرگس جون خیلی پست قشنگی بود

شادزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد