شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

صدق الله علی و العظیم

گفتم: خسته ام

گفتی : لا تقنطوا من رحمه الله از رحمت خدا ناامید نشید ( زمر/53)

گفتم : هیشکی نمی دونه تو دل من چی میگذره 

گفتی : ان الله یحول بین المرء و قلبه  : خدا حائل هست بین انسان وقلبش (انفال/24)  

گفتم : غیر از تو کسی رو  ندارم 

گفتی : نحن اقرب الیه من حبل الورید - ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق / 16)

گفتم : ولی انگار اصلا منو فراموش کردی ! 

گفتی : فاذکرونی اذکرکم -  منو یاد کنید تا یاد شما باشم ( بقره / 152 )

گفتم :تا کی باید صبر کرد ؟

گفتی : و ما یدریک لعل الساعه تکون قریبا -  تو چه میدونی شایدوقتش نزدیک باشه  ( احزاب / 63 )

گفتم : تو بزرگی و نزدیکت برای منه کوچک خیلی دوره ! تا اون موقع چی کار کنم ؟

گفتی : و اتبع ما یوحی الیک و اصبر حتی یحکم الله کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه ( یونس / 109 )

گفتم : خیلی خونسردی ! تو خدایی و صبور ! من بنده ات هستم و

 ظرف صبرم کوچک ... یه اشاره کنی تمومه !

گفتی : عسی ان تحبوا شیئا و و هو شر لکم شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه ( بقره / 216 )

گفتم : انا عبدک الضعیف و الذلیل ... اصلا چطور دلت میاد ؟ 

 

گفتی : ان الله بالناس لرئوف رحیم خدا نسبت به همه مردم نسبت به همه مهربونه ( بقره / 143 )

گفتم :  دلم گرفته  

گفتی : بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا ( مردم به چی دل خوش کردن ؟ ) باید به فضل و رحمت خدا شاد بود

گفتم : اصلا بی خیال ! توکلت علی الله  

گفتی : ان الله یحب متوکلین خدا اونایی رو که توکل میکنن دوست داره                        ( آل عمران / 159 )

 گفتم : خیلی چاکریم ! ولی اینبار، انگار   

گفتی : حواست رو خوب جمع کن ! یادت باشه که : و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمان به و ان اصابته فتنه انقلب علی وجهه خسر الدنیا و الاخره  - بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت میکنن . اگه خیری بهشون برسه ، امن و آرامش پیدا می کنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن رو گردون میشن .

نظرات 5 + ارسال نظر
اسدبگی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام
مطلب تاثیر گذاری بود. امیدوارم ازونایی نباشیم که موقع امتحان از خدا رو گردون می شن.
اگه براتون امکان داشت از مناجات های امام سجاد (ع)هم استفاده کنید.

سلام ممنون
انشالا -متاسفانه بعضی از اماما غریب واقع شدند که شاید شناخت بیشتر اونا بهتر کمک کننده انسان باشه
چشم حتما اگه امکانش بود

ابتسام شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

مطلب خیلی جالبی بود ولی چه چشم پاسخ است از این دریچه های بسته ات برو که هیچ کس ندا به گوش کر نمیزند البته این بیت منظورم با خودم بود مخصوصا اون آخری همیشه همینطوره!

خواهش می کنم نظر لطفتونه
امیدوارم عبادات همه با عشق باشه به قول دکتر شریعتی که میگه من رقص دختران هندی را از عبادت پدرم بیشتر دوست دارم چون اونا با عشق می رقصند و عبادت پدرم شده یه عادت

ساغر یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام
مطلب خیلی قشنگی بود
واسه همه ی ناامیدی های ما آدما یه جواب وجود داره اما ما بنده ایم و ظرف صبرمون کوچیک.......
آیه آخری خیلی تاثیر گذار بود.

سلام
ممنون
آدم نا امید مرده ای است که نفس می کشه امیدوارم خدا کاسه صبرمون رو از کاسه به دیگ گسترش بده
کلیه آیات الهی تاثیر گذارند انشالا که ما توانایی درک اونا رو داشته باشیم

ابتسام یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

ساغر جون آخه چرا اینقدر شعار!
یعنی چی واسه هر نا امیدی ما یه جواب وجود داره؟!
در ضمن به این راحتی کاسه صبر ما به دیگ تبدیل نمیشه؟!

اگه منظورتون حرفای منه شاید شعاری بیش نباشه اما به این اعتقاد دارم که ((عظم الذنب من عبدک فلیحسن العفو من عندک))

خداوند بی نهایت است ، اما ،به قدر نیاز انسان فرود میآید

به قدر آرزو های انسان گسترده میشود و به قدر ایمان انسان کارگشا میشود . . .

نرگس یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام واقعا قشنگ بود
کاش ما ادما میتونستیم درک کنیم که خدا چقدر دوستمون داره همه مشکلات ادمیزاد از فراموش کردن خدا منشا میگیره.........

سلام
از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست

سخت کار ما بود کز ما خدا برگشته است . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد