شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شوخی با یک شعر (از خودم)

استاد من سنگ صبور صفرا

به دیدنم بیا که خیلی تنهام. 

 هیچکی نفهمیده چند تا صفر دارم

چه ترم رو به مشروطی دارم. 

مشروطم و دل زده از کویزا 

خیلی دلم گرفته از جزوه ها. 

نمونده از بیستام نشونی 

پیر شدم پیر تو ای مشروطی. 

تنهای بی سنگ صبور 

جزوه های سرد و سوت وکور. 

نیست تو کارنامت نمره ای از ده بهتر 

موندی و هم کلاسیات رفتن ترم بالاتر. 

اگر چه استاد نیومد سری به صفرات نزد 

اما تو کوه صفر شو طاقت بیارو مشروط شو. 

اگر بیای این ترمو مشروط نشی 

کم میارن حسودا از حسودی. 

صدای صفرام همه جا پرشده  

هر کی شنیده از خودش بی خوده. 

اما خودم زدم به بی خیالی 

هیچی ازم نمونده جز صفرای عالی.

نظرات 4 + ارسال نظر
ابتسام یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

شعر جالبی بود استعدادتون تو شعر سرایی بد نیست!
ولی تعجب میکنم شما فقط با یه ترم این همه بدبختی و فلاکت کشیدید!

اگر نیک بنگریداصلا جای تعجب نداره .هرکسی باافراد مفلوک هم کلاس باشه لاجرم وضعیتش از این بهتر نمی شه.

ساغر یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

شعرتونو خوندم خوب بود.
اما در مورد جوابی که به خانم سجادی دادین منظورتون از افراد مفلوک کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش می کنم.
همه ی بچه های کلاس برای من قابل احترامن.
منظورم پسرا بودن.

مهدی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام میثم گیان
منظورت از بین پسرا کیه؟بر چه اساسی میگی مفلوک؟

منظورم خودتی،چون همیشه با فلک دست به یقه ای گفتم مفلوکی.

احسان شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام
اولا که من نمیزارم هیچ کسی جای من رو که نفر اول از آخر توی کلاس هست رو بگیره!
دویما،حالا چی شده که آخر عمری! به این حال و روز افتادی؟
راستی اگه منظورت از مفلوک بقیه ی همکلاسی ها هم هستن همین جا اعتراف کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! البته اگر جراتش رو داری!!!

سلام.من می خواستم بچه های کلاس بدونن که شاگرد اول از آخر کیه که خودت معترف شدی که جای بسی مباهات برات داره.الان که این مقام شایسته و درخورت رو بدست آوردی باید با استعانت از الطاف خداوند و ممارست خودت در مقام دفاع از این مهم برآیی.در این آخر عمری نمی دونم به درگاه خدا چیکار کردیم که از این همه شهر اومدیم این همدان........ وباشما جلوس نمودیم.منظورم از مفلوک رو قبلا گفتم ولی ظاهرا باید مفلوک واقعی رو معرفی کنم چون خیلی به این عنوان willing toهستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد