شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

این راز سر به مهر

سلام به دوستان خوبم 

سه شنبه بعد از فارغ شدن از امتحان بافت یه مجله موفقیت برای استراحت مغزی خریدم که این متن زیبا رو داشت  

حیفم اومد شما رو بی نصیب بذارم اما به علت طولانی بودن مطلب فعلا فقط نصف شعر رو میذارم اگه خوندین نظر بدید تا بقیه اش رو هم بذارم

 

 

آن جا بهشت بود 

آکنده از طراوت تسبیح و ذکر دوست 

حوا و من،به جمع ملائک به احترام 

بی هیچ معصیت 

حتی،گمان گناهی نمی رود 

د ر جمع با سخاوت گل های بی شمار 

لم داده زیر سایه طوبی،کنار حوض  

بی هیچ زحمتی 

نوشیده از زلال گوارای اب رود 

تنها به نیتی 

طعم لطیف و تازه زیتون به کام ما 

یک دانه از انار تو انجا،تباه نیست 

شیر و عسل به فراوانی نسیم ،در ان هوای پاک

بی هیچ ترس و غم  

بی انکه زحمت بر خاستن کشیم 

آن بی کرانی نعمت کنار ما 

بر لب به جز سلام،حدیث دگر نبود 

شیرین زمانه ای نشانده مرا در کنار 

در من،تمایل بی حد اختیار 

آن سجده کردگان با امر الهی،تمام روز 

اهسته،زیر چشم 

با ان نگاه پر از راز و رمز خویش 

در کشف خلقت مخلوق سر کشند 

ترکیب خشت و نور!! 

اری عجیب بود 

اول ،گل سیاه 

وانگه،دمیدن از روح خود در او 

در بهترین زمان تقویم کاینات 

من را،رقم نمود 

احسنت بر خدا  

نظرات 5 + ارسال نظر
زلیخا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام دوست گلم
از اونجای که این مطلبو خوندم وخیلیم جالبه لطف کن وبقیشم بزن.
مرسی

ممنون
چشم حتما بقیه اش رو هم میذارم

keyvan جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

matlab ghashangi bood mersi
ama
in che harfist k dar alam balast behesht
har koja vaght khosh oftad hamanjast besht
dozakh az tiregie bakht darone to bovad
gar daron tire nabashad hame doniast behesht

ممنون
اما برای ما ادم های خاکی با این ذهن های بسته باید یک بهشت و یک نمادی از بهشت باشه......

امید شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ق.ظ http://www.omid-poem.blogfa.com

یعنی بقیه ش چی میتونه باشه؟
من که طاقت ندارم.میرم تو گوگل بقیه شو در میارم

به زودی بقیه شعر رو میذارم
اینطوری هیجانش بیشتره....

ابتسام شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام نرگس جون مطلب قشنگی بود

سلام دوست خوبم
مرسی
جات تو اتاق خیلی خالیه

نوشین یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

با درود
نرگس جون منم خیلی وقتا به کشف راز خلقت فکر میکنم اما چیزی عایدم نمیشه در نهایت میگم فتبارک الله احسن الخالقین
در مورد عدالت تو دنیا هم خیلی فکر میکنم اما ........
به بهشت ایمان دارم ولی تاجواب این سوالمو پیدا نکنم نمیتونم خیلی به بهشت فکر کنم

درود به تو دوست خوبم
نوشین جون دغدغه تو،دغدغه منم هست و شاید خیلی های دیگه..
اما من همیشه اینطور خودم رو متقاعد میکنم که ما انسانها حد خوردیم و بسیار محدود شده هستیم تا تونستیم به این دنیا پا بذاریم پس بدون جواب خیلی از سوالا رو نمیتوان محدود کرد و همین باعث میشه که همیشه هزارو یک سوال بی جواب بمونه....
فقط همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد