شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

هشدار...

دوست عزیزم،باید چیزی را برایت بگویم.شاید ندانی.

فکر کردم چطور از بارتلخ این خبر بکاهم.چطور اب و رنگ بهتری به ان بدهم،وعده بهشت و وعده ی دیدار با حق را به ان بیفزایم،توضیح های راز امیز برایش بیابم،اما حاصلی نداشت

نفس عمیقی بکش و خودت را اماده کن...

باید بی پرده صحبت کنم،به تو اطمینان میدهم به انچه که میگویم،مطمئنم

این یک پیشگویی خطا ناپذیر است،هیچ تردیدی در مورد ان وجود ندارد.

پیشگویی چنین است:تو خواهی مرد،شاید فردا یا پنجاه سال دیگر.

اما دیر یا زود خواهی مرد.حتی اگر دلت نخواهد.حتی اگر برنامه ی دیگری داشته باشی.

پس به انچه امروز می خواهی انجام بدهی،بیندیش و به انچه فردا می خواهی انجام بدهی و به انچه در ادامه زندگی ات میخواهی بکنی .....

 

برگرفته از کتاب مکتوب نوشته پائولو کوئلیو

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود      نی نام ز ما و نی نشان خواهد بود

زین پیش نبودیو و نبد هیچ خلل            زین پس چو نباشیم،همان خواهد بود

نظرات 4 + ارسال نظر
ابتسام جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

هشدار خوبی بود!
گهگاهی واقعا بد نیست نسبت به چنین امری متنبه بشیم !
ممنون از مطلب قشنگت نرگس جون
امیدوارم همه بتونیم به اندازه کافی قدر زندگی رو بدونیم و بتونیم ازش لذت ببریم

Hussein جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

در شبی بدون ماه و بدون آتش ، ساربان در حالی کهمشتی خرما در دست داشتو از آن می خورد به مرد جوان گفت :
من دارم می خورم و تا وقتی که در حال خوردن هستم حواسم فقط یه این کار است ، وقتی راه می روم همین طور و اگر قرار شد یک روز بجنگم ، خوب خواهم جنگید . "برای مردن همه ی روز ها مثل هم هستند ." "چون من نه در گذشته ام زندگی می کنم و نه در آینده". من فقط زمان حال را دارم و تناه حال برایم جالب است . آنوقت میفهمی که در صحرا زندگی هست و در آسمان ستاره ها .واگر جنگجویان میجنگند این هم بخشی از زندگی آنهاست. اگر در زمان حال باشی "زندگی تبدیل به جشنی دائمی میشود" . به عیدی بزرگ چون همیشه در لحظه ای که در آن زندگی می کنیم جریان دارد "و فقط در آن لحظه"
...
پی نوشن :
1.این از کتاب کیمیگر ، اثر همین نویسنده ی زبردسته
2.از اونجا که امکان متالیک کردن نبود ، اونجا هایی که برام جالب و احیانا مهم بود رو درون "" گذاشتم !
3 هدف از گذاشتن این کامنت این بود که بگم الزاما نیازی هم نیست به "آنچه در فردا و در ادامه ی زندگی هم می خواهی انجام بدهی بیندیشی "

انسان باید در حال زندگی کنه اما حواسش به اینده هم باشه چون همین حال هست که اینده و حال فردا رو میسازه
ممنون که به ما سر زدی
سربلند باشی

سماء دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

خیلی قشنگ بود نرگس جون

قشنگ و اموزنده......

احسان سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام
کتاب مکتوب رو که بهم دادید رو دارم میخونم.
واقعا میشه قدرت نثر نویسنده رو با نثر شریعتی مقایسه کرد.
خیلی کتاب دلچسبیه.
از ایشون اگه تونستید باز هم پست بزارید.

نثر شریعتی کجا و نثر پائولو کجا؟؟؟؟؟؟؟
اصلا قابل مقایسه هست؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد