شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

دست های کوچک دعا

say-your-prayers.jpg 

سلام به بچه های گل شنوایی تو این پست چند تا از دعا های بچه های دنیا را انتخاب کردم به نظرم جالب اومد امیدوارم  شما هم خوشتون بیاد! لطفا دعای بچگی خودتونو اگه یادتونه! بنویسید

آرزو دارم سر آمپول‌ها نرم باشد!

خدای عزیزم! در سال جدید کمک کن تا مادربزرگم دوباره دندان دربیاورد آخر او دندان مصنوعی دارد!  

آرزوی من این است که ای کاش مامان و بابام عیدی من را از من نگیرند. آنها هر سال عیدی‌هایی را که من جمع می‌کنم از من می‌گیرند و به بچه‌ آنهایی می‌دهند که به من عیدی می‌دهند!

خدایا! کاری کن وقتی آدم‌ها می‌خوان دروغ بگن یادشون بره! 

خدایا! یک برادر تپل به من بده!! 

ای خدا! کاری کن که دزدان کور شوند ممنونم!  

دلم می‌خواهد حتی اگر شوهر کنم خمیر دندان ژله‌ای بزنم!

خدایا! شفای مریض‌ها را بده هم چنین شفای من را نیز بده تا مثل همه بازی کنم و هیچ‌کس نگران من نباشد و برای قبول شدن دعا 600 عدد صلوات گفتم ان شاء الله خدا حوصله داشته باشد و شفای همه ما را بدهد. الهی آمین.

خدایا! تمام بچه‌های کلاسمان زن داداش دارند از تو می‌خواهم مرا زن دادش دار کنی!

 خدایا ماهی مرا زنده نگه دار و اگر مرد پیش خودت نگه دار و ایشالله من بتوانم خدا را بوس کنم و معلم‌مان هم مرا بوس کند!!

خدیا! دعا می‌کنم که در دنیا یک جاروبرقی بزرگ اختراع شود تا دیگر رفتگران خسته نشوند!

خدای عزیزم! سلام. من پارسال با دوستم در خونه‌ها را می‌زدیم و فرار می‌کردیم. خدایا منو ببخش و اگه مُردم بخاطر این کار منو به جهنم نبر چون من امسال دیگه این کار رو نمی‌کنم!

آرزو دارم بجای این که من به مدرسه بروم مادر و پدرم به مدرسه بروند.. آن وقت آنها هم می‌فهمیدند که مدرسه رفتن چقدر سخت است و این قدر ایراد نمی‌گرفتند!

خدایا مهدکودک از خانه ما آنقدر دور باشد که هر چه برویم، نرسیم. بعد برگردیم خانه با مامان و کیف چاشتم.. پاهای من یک دعا دارند آنها کفش پاشنه بلند تلق تلوقی (!) می‌خوان دعا می‌کنند بزرگ شوند که قدشان دراز شود!

خدایا! برام یک عروسک بده. خدایا! برای داداشم یک ماشین پلیس بده!


خدای عزیز!به جای اینکه بگذاری مردم بمیرند و مجبور باشی آدمای جدید بیافرینی، چرا کسانی را که هستند،
حفظ نمی‌کنی؟


خدای عزیزشاید هابیل و قابیل اگر هر کدام یک اتاق جداگانه داشتند همدیگر را نمی‌کشتند، در مورد من و برادرم که مؤثر بوده. 
شرط می‌بندم خیلی برایت سخت است که همه آدم‌های روی زمین رو دوست داشته باشی. فقط چهار نفر عضو خانواده من هستند ولی من هرگز نمی‌توانم همچین کاری کنم. 

 

در مدرسه به ما گفته‌اند که تو چکار می‌کنی. اگر تو بری تعطیلات، چه کسی کارهایت را انجام می‌دهد؟
 

آیا تو واقعاً نامرئی هستی یا این فقط یک کلک است؟
 

این حقیقت داره اگر بابام از همان حرف‌های زشتی را که توی بازی بولینگ می‌زند، تو خانه هم استفاده کند،به بهشت نمی‌رود؟

آیا تو واقعاً می‌خواستی زرافه اینطوری باشه یا اینکه این یک اتفاق بود؟
چه کسی دور کشورها خط می‌کشد؟ 


خدایا آیا تو واقعاً منظورت این بوده که « نسبت به دیگران همانطور رفتار کن که آنها نسبت به تو رفتار می‌کنند؟ » اگر این طور باشد، من باید حساب برادرم را برسم. 


خدایا بخاطر برادر کوچولویم از تو متشکرم. اما چیزی که من به خاطرش دعا کرده بودم، یک توله سگ بود !!!! 


خدایا وقتی تمام تعطیلات باران بارید، پدرم خیلی عصبانی شد. او چیزهایی درباره‌ات گفت که از آدم‌ها انتظار نمی‌رود بگویند. به هر حال، امیدوارم به او صدمه‌ای نزنی. 


خدای عزیز لطفاً برام یه اسب کوچولو بفرست. من قبلاً هیچ چیز او تو نخواسته بودم. می‌توانی درباره‌اش پرس و جو کنی. 


خدایا برادر من مثل یک موش صحرایی است. تو باید به اون دم هم می‌دادی !!!! 


خدای عزیز من می‌خواهم وقتی بزرگ شدم، درست مثل بابام باشم. اما نه با اینهمه مو در تمام بدنش. 


خدایا فکر می‌کنم منگنه یکی از بهترین اختراعاتت باشد. 


 خدای عزیز ما خوانده‌ایم که توماس ادیسون نور را اختراع کرد. اما توی کلاس‌های دینی یکشنبه‌ها به ما گفته اند تو این کار رو کردی. بنابراین شرط می‌بندم او فکر تو رادزدیده ! 

  

خدای عزیز!لازم نیست نگران من باشی.چون من همیشه دو طرف خیابان را نگاه می‌کنم.
 

خدای عزیزفکر نمی‌کنم هیچ کس می‌توانست خدایی بهتر از تو باشد. می‌خوام اینو بدونی که این حرفو بخاطر اینکه الان تو خدایی، نمی‌زنم.
 

خدای عزیز هیچ فکر نمی‌کردم نارنجی و بنفش به هم بیان. تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه‌شنبه ساخته بودی، دیدم. اون واقعاً معرکه بود.

خدایا من همیشه در فکر تو هستم. حتی وقتی که دعا نمی‌کنم. 
    

خدایا! می‌خورم بزرگ نمیشم! کمکم کن تا خیلی خیلی بزرگ شوم! 

  

خدایا! من دعا می‌کنم که گاو باشم (!) و شیر بدهم تا از شیر، کره، پنیر و ماست برای خوراک مردم بسازم! 

 

خدای قشنگ سلام! خدایا چرا حیوانات درس نمی‌خواننداما ما باید هر روز درس بخوانیم؟ در سال جدید دعا می‌کنم آنها درس بخوانند و ما مثل آنها استراحت کنیم!

نظرات 5 + ارسال نظر
زلیخا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

ممنون از مطلب بسیار قشنگت
راستش تو که خودت میدونی من چه دعایی میکردم خیلی خنده داره نه
اگه اینجا بنویسم همه از خنده روده بر میشن......

آره زلیخا جون لو بدم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

نوشین یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

مطلب قشنگی بود
بعضی از این بچه ها از بعضی بزرگا هم بیشتر میفهمن و من روحیه ی انسان دوست اونی که میخواست گاو باشه رو ستایش میکنم .
دعای من دوست شدن با یه گنجشک بود واینکه بتونم گنجشکو تو دستام بگیرم اما...
مرسی

آخی! خدایی دوست شدن با گنجشک خیلی بهتر از گاو شدنه

نرگس یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

مرسی دوست خوبم بخاطر مطلب قشنگت
یادمه وقتی خواهرم امتحانای اخر ترم رو میداد ،بعضی روزها منو با خودش میبرد مدرسه و همه دوستاش دور منو میگرفتن و ...
و من همیشه به خواهرم حسودیم میشد که چرا اون یه خواهر از خودش کوچیکتر داره اما من.....و همیشه ارزو داشتم یه خواهر کوچیکتر از خودم میداشتم
یه ارزو دیگم این بود که وقتی اقوام و دوستان لپم رو میکشیدن،بتونم منم لپشون رو همونطور محکم بکشم تا بفهمن که چه دردی داره

سیروان یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام
اولا مطلب جابی بود
ثانیا بهتون تبریک میگم شمام مثل آقای طاهری برنده شدین فقط اگه جایزشو خاستین حتما بکید تا در اسرع وقت برای روز۳۰فروردین تهیه بشه.

سلام
ممنون
یعنی چی! من باید بگم که جایزشو بدید!شما قرار گذاشتید که جایزه بدید بنابراین فکر نمی کنم به خواستن من ربط داشته باشه اینطور نیست!؟

سیروان دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://s-najafi.tk

سلام
بله کاملا اینطوریه وسر قول جایزه دادنم هستم
پس منتظر یه سورپرایز باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد