شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

نیایش نامه پایان سال

پروردگارا:

تو را شکر میکنم برای تمام نعماتی که به من ارزانی داشتی.

برای تمام روزهای افتابی و برای تمام روزهای ابری و بارانی.

برای غروب های ارام و شب های تاریک و طولانی.

تو را شکر می گویم برای سلامتی و بیماری.برای غم ها و شادی هایی که امسال به من عطا کردی

تو را شکر می گویم برای تمام چیزهایی که مدتی به من قرض دادی و سپس باز پس گرفتی......

و من جز زیبایی چیزی نمی بینم  

سلام به همه دوستان خوب 

امیدوارم سال خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و سال خوبی رو پیش رو داشته باشید. 

و امیدوارم با اومدن بهار،دلهای همگی بهاری بشه و از هر گونه کینه و کدورت تهی... 

پیشاپیش فرا رسیدن سال 90 رو تبریک میگم 

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

درود بر شما
قشنگ بود.لطافت جالبی را هم میشه تو متنش دید.در کل پسندیدم.


یک روز رسد خوشی به اندازه کوه
یک روز رسد غمی به اندازه دشت
افسانه زندگی چنین است عزیز
در سایه کوه باید از دشت گذشت


من هم تبریک میگم این عید و این سنت رو به همه.
ولی چرا من سال نو مسیحی رو بیشتر دوس دارم،نمیدونم؟!


درود بر شما
کاش همونطور که به زبان فارسی(البته پارسی درستشه)علاقه دارید، به جشن نوروز پارسی هم عرق میداشتید
به نظر من نوروز جالبتره چون با اومدن بهار همزمان میشه و سنت های جالبی داره
(یه خرده به داشته های خودمون هم مباهات کنیم)

زلیخا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

ممنون از مطلبت
خیلی قشنگ بود امیدوارم برای هر کسی سال پر باری باشه وچهره ی همه باشه.

کیوان سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

عید همه جلو جلو مبارک
سر سفره هفت سین یاد ما هم باشید

ابتسام شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

آرزوی سلامتی، شادی ،امید ،آرامش، موفقیت برای همه دوستان دارم
امیدوارم سال 90 سال بهتر برای همه باشه
و به آرزوهاتون برسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد