شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

سلام به شما آره خود شما خود خودتون،شما که نشستی و برای پونصدومین بار داری جزوه ی پر محتوای بانو گرانقدر را مرور میکنی همان استادی که در جواب یکی از دانشجویان که گفته بود هیچ چیز نیاموخته ام فرموده بود"آفرینخیلی خوبه این نفهمیدن تو باعث میشه جزوتو یه جا پرت ندی وهمیشه در حال خواندنش باشی" بسه من میدونم واسه ارشد حتما قبول میشی پاشو ومطلب بزن پاشو.....وگرنه با عواقب بدی روبه رو خواهی شد 

این یک هشدار از طرف مدیر وبلاگ می باشد در صورت اجرا نکردن در مطالب بعدی علنا اسم برده میشود تا درس خوانان کلاس فاش گردد

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام جولی جون چطوری؟عزیزم دلم واستون یه ذره شده کاش زودتر فرصت شه و بتونم ببینمتون گلم مواظب خودت باش درساتم خوب خوب بخوون به بچه ها هم سلام منو برسون و بهشون بگو خیلی بی معرفتین فدات شم بای بای.

سلام چ ئیکنی چ ئیری؟مرسی عزیز دلم باور کن منم خیلی دلم برات تنگیده ما به خاطر تو داریم میایم کنگره ولی خوابگا هنوز جور نشده معلق موندیم چچچچچچچچچچچچچچچچچچچششششششششششششششم

آره خیلی بی معرفتن

سرور شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

عزیز دلم یه کمی اینارو به خودتم یادآوری کن خودت چرا مطلب نمیذاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از کی مطلب جدید نذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه خودتم از درس خونای کلاس باشی ؟؟؟؟

عزیز قلبم میتونی بری قسمت نویسنده هارو نگاه کنی میبینی که من نفر دوم لیستم
باشه حتما منتظر مطالب جدید باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد