شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

دوستت دارم استادجونم....

سلام به همه ی هم کلاسی های گرامی که ستاره های آسمون دور سرتون جمع شده و دارید خودتونو با اون مطالب متناقض قانع میکنیدخواستم بگم منم تو غم همتون شریکم وهمراه بقیه ی دوستان گیج شده توجیهات غیر قابل قبول به زور قبول تا نیمه های شب همچنان ادامه داره وجاداره از استاد عزیز بخاطر شب زنده داری هایمان تشکر کنم ودر پایان یک سوالی که هرگز به جوابش نرسیدم:درک گفتار توسط واکه است یا همخوان؟؟؟ 

البته خاطر نشان کنم که تکست ها روز به روز در حال تغییراند لطفا جوابتون به روز باشد 

ودر پایان دوستت دارم استاد جونم

نظرات 8 + ارسال نظر
اب چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

....... ...
..... ....
۳ سال کلاس اوله!!!
با آهنگ بخونید
یادتونه بچگی که چی میخوندیم !!! کلی نثار کردیم به جولی ها اشتباه نشه!!!!!
سایکوووووووووووووووووووووو دیوونتم چه کنم نهایت احساسه دیگه

ن چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

الهی تو بمیری من نمیرم
سر قبرت بیام پارتی بگیرم...
با تو بودم جولی هااااا!!!!!یه وقت فکراشتباه نکنی....
از دست سایکو دیگه دارم دیوونه میشم

محبوبه چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

جولی جون یه چیزی رو یادت نره که حتی اگه جوابا از تکست های به روز باشن بازم ممکنه اشتباه باشن چون طبق نظر استاد عزیزتون!هر تکست حداقل ۳ غلط داره!!!!!

Sirwan پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://s-najafi.tk

salam
darke goftar vabaste be Hamkhane
Omidvaram komak bozorgi be audiologist ha ba in jomle karde basham!!!!!!!!!!11

مسعود پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://http:/www.masoudaudio.blogfa.com

درمبانی درک گفتار توسط همخوان ها ودر سایکو درک گفتار توسط واکه هاست.
چون این دروس واحد های جدا داره پس مطالب اصلا ربطی بهم نداره نتیجه میگیریم که هردو درسته
بیچاره ما که سال آینده هم مبانی داریم

بیچاره چرا؟؟؟
ماشاا... که نمره تون خیلی خوب شدومطمئن باشید تو مبانیم بهترین نمره رو کسب خواهید کرداصلا شک نکنید

ن۲ پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

در مبانی توسط واکه در سایکو همخوان!
این ترم که گذشت هممون هم نمره اوردیم ترم دیگهOAE رو دریابید!

نسترن پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام
جرا اینقدر وبلاکتون سوت و کوره؟؟؟
جقدر درس میخونید!

محمد بنی سعید جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=311

سیستم تبلیغات کلیکی - کسب درآمد اینترنتی
سیستم تبلیغات کلیکی پرشین هیت

سلام
( کسب درآمد آسان با قرار دادن بنر تبلیغاتی در وبلاگ )

چگونه شروع کنم ؟
به بخش "دریـافت کــد تبلیغ" بروید و درآنجا کد تبلیغات ناحیه مناسب با طراحی وبسایت و سلیقه خود را در فرمت جاوا اسکریپت بردارید (کپی کنید) و در قالب وبسایت خود قرار دهید

چگونه کسب درآمد میکنم ؟
بعد از به نمایش درآمدن تبلیغات در سایت شما بازدیدکنندگان شما در صورتی که تمایل داشته باشند روی تبلیغات کلیک کرده و به سایت مقصد منتقل میشوند ، در ازای این کلیک تا 600 ریال به حساب کاربری شما افزوده میشود ، بعد از رسیدن این مبلغ به حداقل پرداخت می بایست به بخش "مشاهده درآمـدها" رفته و درخواست پرداخت پورسانت خود را ثبت کنید
همچنین در ازای معرفی سیستم پرشین هیت به دوستان و یا دیگر وبمستر ها با لینک اختصاصی خود (موجود در بخش "دریـافت کــد تبلیغ") 15% از کل درآمد آنها نیز بودن نیاز به ثبت هیچگونه درخواستی به حساب شما واریز خواهد شد.

به لینک زیر رفته و ثبت نام کنید :
( کسب درآمد راحت با پرشین هیت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد