شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

شنوایی شناسی ۸۸همدان

علمی-فرهنگی-هنری

قدر دانی

سلام جا دارد از آقای مهدی طاهری چکان (ملقب به آراز) و خانم های فخرمحمدی ،حاجیلو ، صیادی و مراد حاصلی بابت جزوه هایی که در اختیار ما قرار دادند تشکر به عمل آورم. 

دست شما درد نکنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
اسدبگی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
جا داره منم اینجا از آقای آراز تشکر کنم.
میدونم نوشتن همون جزوه ناقصم کاری بس دشوار و طاقت فرسا بوده. اگه همون جزوه ام نبود که من ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۱۵ روز امتحان بخونم رسما صفر می شدم.بازم مرسی.
از خانم ها حاجیلو فخرمحمدی صیادی قبلا تشکر به عمل آمده.

ابتسام وزلیخا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ



شما چطور بدون هماهنگی قبلی با روسای هیئت جزوه نویسی به خودتون اجازه ی زدن این مطلب رو دادید شما با این کار باعث تبعیض بین اعضای محترم جزوه نویسی شدید ازخانم ها صیادی ومرادحاصلی تشکربجا آورده نشده برای جبران این اشتباه جبران ناپذیر!!!!!با توجه به این که خودتون زحمتشو کشیدید این مطلبتون رو اصلاح فرمایید

سلام من نمیدونستم که خانم های صیادی و مرادحاصلی نیز جزو در اختیار هم کلاسی های محترمی مثل شما قرار دادن.
باشه اصلاحش میکنم

بهنام دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ق.ظ

مسعوداین کارا از توبعیده!!!!!بازچه نقشه ای داری؟؟؟

اسدبگی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام
چرا اینقدر سوت و کوره؟
خواب تابستانه اس یا خبریه که من خبر ندارم؟

منم مثل شما خبر ندارم
این هم کلاسی ها زود همه چیو فراموش میکنن
تا اتحانات تموم شده دیگه به وبلاگ سر نمیزنن

اسدبگی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

در مورد اینکه همه چیو زود فراموش میکنن با شما موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد